عوارض سابسیژن
عوارض سابسیژن


 

سابسیژن چیست ؟
سابسیژن از دو کلمه ساب به معنای زیر و سیژن به معنای برش تشکیل شده است . در اوایل استفاده از سابسیژن از تیغ های نوکور که شبیه سر نیزه بودند ، استفاده می شد که باعث ایجاد کبودی بر روی سطح پوست بیماران می گردید .
با گذشت زمان استفاده از تیغ نوکور در سابسیژن منسوخ شده و کانولا جایگزین این روش گردید .
کانولا شبیه سوزن است که دارای قطرهای مختلفی است که هر اندازه این کانولاها را می توان در نواحی خاصی از صورت مورد استفاده قرار داد .کانولا ها بسیار نازک بوده و با ورود به بافت پوست آسیبی به لایه های عمیق پوست وارد نمی کنند بلکه سبب درمان لایه های آسیب دیده پوست می شوند .
به طور معمول برای درمان اسکار فرورفتگی ها از روش های درمانی ترکیبی استفاده می نمایند که منجر به بهبود نتایج می شود . گاهی سابسیژن همراه با تزریق فیلر(ژل هیالورونیک اسید یا الانسه ) انجام می شود که بهتر شدن پوست ، آبرسانی ناحیه صدمه دیده ناشی از جای جوش-اسکار آکنه- و پر کردن فرورفتگی های ایجاد بشده کمک بیشتری نماید .

عوارض سابسیژن
همانطور که اشاره شد ، سابسیژن یکی از روش های بسیار مناسب برای رفع جای جوش های عمیق می باشد . تا کنون هیچگونه عوارض برای این روش مشاهده نشده ، تنها ممکن است کمی تورم و قرمزی ایجاد شود که طبیعی بوده و رفع می گردد .

هزینه سابسیژن
هزینه انجام درمان اسکار با سابسیژن به تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد . بنابراین بهتر است ابتدا پزشک شما را معاینه نماید و بعد از تشخیص اینکه سابسیژن روش مناسبی برای شما می باشد ، هزینه را به شما اطلاع خواهد داد .

منبع:mugeclinic


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
زمان : 10:43


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.