مدل پیراهن دخترانه


خرید پوشاک و لباس برای کودکان کار راحتی نیست و در مواردی ممکن است بسیار وقت گیر و آزار دهنده باشد. در این مطلب نکاتی را در خصوص خرید پوشاک بچه گانه مطرح می کنیم. پوشک بچه و انتخاب نوع مناسب آن یکی از فاکتورهای مهم در رفع نیازهای اولیه کودک است. پوشک مناسب باید به نحوی باشد که زمینه راحتی و آرامش کودک را فراهم سازد در غیر اینصورت می تواند باعث بوجود آمدن عوارضی در نحوه راه رفتن و حالت پاهای کودک بشود. لباس نقش مهمی در زیباتر شدن ظاهر کودکان و بزرگسالان دارد و اهمیت آن به حدی است که افراد زیادی مبالغ بالایی برای خرید آن هزینه می کنند. برای انتخاب لباس باید دقت نمایید که مدل لباس متناسب با وزن و فرم اندامتان باشد؛ زیرا با انتخاب لباس متناسب با قد و وزن و رنگ پوست ظاهری زیبا و دلخواه برای خود رقم می زنید. علاوه بر این مادران علاقه زیادی دارند که برای کودکانشان لباس های زیبا و شیکی تهیه نمایند و این موضوع همیشه دغدغه آن ها محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم چندین مدل لباس دخترانه بچه گانه را به شما معرفی کنیم تا با الگو گرفتن از آن ها تیپ و ظاهری جذاب برای دختر بچه زیبایتان رقم بزنید.

مدل پیراهن دخترانه

پیراهن یکی از لباس های ضروری دختر بچه ها می باشد که با توجه به فصول و مناسبت ها از پارچه های مختلف برای تولید آن ها استفاده می شود. در ادامه تصاویر زیبایی از چند مدل پیراهن دخترانه را نمایش می دهیم.

شیک ترین بلوز و دامن دخترانه

مادران خوش سلیقه علاقه خاصی دارن که برای دختر بچه هایشان بلوز و دامن های زیبا تهیه نمایند. در ادامه این مقاله قصد داریم تصاویر شیک ترین بلوز و دامن دخترانه و جدیدترین مدل لباس دخترانه را برای شما عزیزان قرار دهیم. نکات قابل توجه در خرید پوشاک بچه‌گانه دنیای مد و پوشاک بچه‌گانه از جمله مواردی است که پدر و مادران جوان به آن توجه کرده و به شیک پوشی کودک خود اهمیت می دهند و مواردی مانند جنس، مدل و قیمت را در خرید لباس کودکان مد نظر قرار می دهند. علاوه بر این در خرید لباس بچگانه بایستی مواردی را متناسب با فصل، کاربرد و  سن کودک مورد توجه قرارداد  که در این مقاله به شرح خلاصه ای از این نکات می پردازیم. لباس اسپورت بچه گانه شیک نکات مهم در خرید لباس بچگانه کودک بایستی در لباسی که بر تن می‌کند، راحت و آزاد باشد. پوشاک بچه‌گانه دقیقا می بایست متناسب با سایز کودک خریداری شود. بطوریکه بیش از حد چسبان و یا بطور اغراق آمیز گشاد نباشد. اگر چنانچه پوشاک بچه را فارغ از رنگ و طرح آن، متناسب با سایز کودک خریداری کنید، ظاهری زیبا به کودک خود می‌بخشید. نکته بعدی که بایستی به آن توجه شود، جنس پوشاک است. پوشاک بچه گانه نبایستی از نوع به اصطلاح خارش‌دار و یا زبر باشد. حتی اگر چنانچه درصدد خرید لباس زمستانه هستید، می‌بایست  جنس های نرم پشمی و یا کتان را انتخاب نمایید. همچنین الیاف طبیعی که فاقد مواد شیمیایی هستند، می‌توانند بهترین گزینه در اجناس پوشاک بچه باشند. طبیعتا برای فصول گرما نیز اجناس نخی را برای تهیه پوشاک بچه انتخاب نمایید. اجناس پلاستیکی علاوه بر افزایش گرمای دمای بدن کودک باعث تعریق و رطوبت بدن او نیز می‌شود. جنس مناسب را برای پوشاک کودکان انتخاب کنید. طرح و رنگ پوشاک بچه بایستی متناسب با سن کودک باشد. تا حد امکان از رنگ‌های تیره دوری نمایید. به دلیل آنکه از نظر روانشناسی رنگ تیره در روحیه کودک تاثیر گذار بوده و اگر در خرید پوشاک بچه به رنگ‌های تیره زیاده‌روی کنید، به تدریج روحیه کودک افسرده خواهد شد. بنابراین از رنگ‌های شاد و روشن جهت تهیه پوشاک بچه گانه استفاده نمایید. کودکان می‌توانند در ارتباط با پوشاک خود تا حدی نظر دهند. برای تیپ مهمانی کودکان، می‌توان از پاپیون برای پسربچه‌ها همراه با پیراهن و جلیقه مشابه لباس اسپرت بچه گانه  استفاده کرد. برای پوشاک بچه‌گانه دخترانه ویژه مهمانی نیز، پیراهن‌های مدل عروسکی و زیبایی در بازارهای پوشاک بچه گانه در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها عرضه می‌شود، که می‌توان از آنها بهره‌مند شد. علاوه بر آن می‌توان از کلاه‌های فانتزی ویژه مهمانی نیز استفاده کرد. اتاق خواب دخترانه صورتی

 دخترانه

طراحی دکوراسیون و نحوه چیدمان وسایل اتاق روی روحیه شما تاثیر دارد . برای این که بهترین طراحی را برای اتاق خواب خود پیاده سازی کنید باید وقت بگذارید و با آگاهی در مورد رنگ ، نورپردازی و نحوه چیدمان وسایل تصمیم بگیرید . سبک های متنوعی برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه وجود دارد . استفاده از رنگ های شاد محیط زیبا و دوست داشتنی را برای اتاق شما به وجود می آورد . اتاق خواب از بخش های مهم خانه است که فضایی کاملا خصوصی در اختیار شما قرار می دهد به عبارت دیگر حریم خصوصی اعضای خانواده است. اتاق خواب محلی برای مطالعه کردن ، درس خواندن ، استراحت و خوابیدن است . این که اتاق خواب خود را به چه سبکی تزیین می کنید به سلیقه شما بستگی دارد . از آن جایی که دختران روحیات لطیفی دارند ، بهتر است اتاق خواب آن ها با روحیاتشان سازگار باشد . در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه معمولا از رنگ های گرم یا قوی مانند قرمز ، صورتی ، بنفش ، زرد و سبز استفاده می کنند . البته بعضی از افراد به رنگ های سرد و خنثی مانند خاکستری ، آبی و طوسی علاقه دارند . پس نتیجه می گیریم سلیقه دخترخانم ها مشابه هم نیست وبا یکدیگر متفاوت است . دختران به شیک و مرتب بودن اتاق خوابشان بسیار اهمیت می دهند و اکثرا دوست دارند وسایلشان در محل مناسب و مشخصی قرار داده شود . به همین دلیل طراحی اتاق خواب دخترانه از حساسیت بیشتری برخوردار است . برای این که بتوانیم به اتاق نظم بیشتری بدهیم می توانیم از یکسری کمد و قفسه استفاده کنیم . در این بخش از سایت تیجور مجموعه ای از مدل های کوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه را برای شما فراهم آوردیم که امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید . پس برای دیدن این تصاویر با ما همراه باشید .


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 3 شهريور 1399
زمان : 15:5
زمان شروع اعتکاف
| ادامه مطلب...

انجام اعتکاف به روزهای خاصی از سال مقید نیست و هر زمانی می توان آن را بجا آورد، اما در منابع دینی ثواب خاصی برای معتکف شدن در 13 تا 15 رجب ذکر شده است.


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 3 شهريور 1399
زمان : 15:4
خدمات سینمایی قاب نقره ای
| ادامه مطلب...

برگزاری همایش ها و سمینار ها و رویداد های فرهنگی ، علمی و هنری نیازمند مدیریت منابع و خلاقیت هستند . تخصص های بسیاری در این کار مورد نیاز است و تیم ما این مهارت ها را متمرکز کرده و آن را در اختیار شما قرار می دهد . شما می توانید با رویداد های خود را به متخصصین ما واگذار کنید .


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 22 مرداد 1399
زمان : 9:41
همه چیز از بیماری کبد و علائم و انواع آن
| ادامه مطلب...

مهمترین علائم بیماری کبد کدام است؟ چه عواملی در تبدیل کبد به کبد چرب موثر هستند و راه درمان بیماری کبد چیست؟ با بررسی همه این موارد در سایت نمناک می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید.


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 22 مرداد 1399
زمان : 9:40
قیمت و خرید دستکاه نانو گلس اورجینال
| ادامه مطلب...

قیمت و خرید دستکاه نانو گلس اورجینال

 

 

بسیاری از ما از صرف هزینه های بالا برای تعویض گلس و ضد ضربه گوشی خسته شده ایم. از این رو به دنبال راهکاری برای رهایی از این هزینه سنگین هستیم. 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399
زمان : 10:7
متخصص مغز و اعصاب
| ادامه مطلب...

 

دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.

ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز سکته مغزی و درمان مکانیکال ترومبکتومی برای بیماران سکته مغزی حاد در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399
زمان : 8:2
عسل چیست؟
| ادامه مطلب...

عسل چیست؟
عسل که در فارسی به آن انگبین می گویند ماده ای شیرین و لذیذ است که زنبور عسل با کمک از شهد گل ها با خرطوم کوچک خود آن را مکیده و از طریق دهان خود به کیسله منتقل می کند..


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
زمان : 13:59
واترپمپ پراید
| ادامه مطلب...

واترپمپ پراید ، یک پمپ پر قدرت است که کارایی بالایی دارد. این وسیله آب را با سرعت بالایی درون موتور می چرخاند و اهمیت بالایی دارد.


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
زمان : 11:48
تجهیزات فست فود
| ادامه مطلب...

تجهیزات فست فود ، لوازم و ابزارهایی است که مدیریت یک فست فود حرفه ای از آن ها بهره برده و جهت ارائه خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان به فست فود، استفاده می کند. بطور کلی یک فست فود شامل تجهیزات آماده سازی فست فود، تجهیزات پخت فست فود، تجهیزات نگهداری فست فود و تجهیزات شستشوی فست فود می باشد. از نمونه تجهیزات فست فود میتوان به موارد زیر اشاره نمود:


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
زمان : 11:23
بیوگرافی “علی صادقی”
| ادامه مطلب...

علی صادقی متولد 14 آذرماه 59 در تهران و همسر خانم ملیکا زارعی (خاله شادونه) می باشد. علی صادقی دارای دو فرزند است. عکسهای جدید “علی صادقی” و همسر و فرزندانش را مشاهده می کنید.


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399
زمان : 14:38
گام به گام با مراقبت های بارداری در هفته ششم
| ادامه مطلب...

در هفته ششم بارداری بدن کودک شما در حال شکل گیری است، و سلولهایی که بعدا اندامها و سیستمهای بدن او را تشکیل خواهند داد، به سرعت در حال تقسیم شدن هستند.


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399
زمان : 14:38
ارائه خدمات باربری
| ادامه مطلب...

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی به مشتریان  – مطمئن

یکی از مطمئن ترین شرکت های حمل و نقل در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری

ارائه خدمات بسته بندی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی VIP

در اسرع وقت در کنار شما هستیم با بهترین خاور های موکت کاری شده در سایز های مختلف

دارای انواع کارگر حرفه ای در امر حمل ساید تردمیل بوفه کنسول شیشه و… وسایل سنگین


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 17 فروردين 1399
زمان : 13:57
رابطه استرس مادر و سلامت جنین
| ادامه مطلب...

رابطه استرس مادر و سلامت جنین
رابطه استرس مادر و سلامت جنین ، استرس مادر در روان بارداری اگر به صورت مداوم باشد آثار تخریبی فروانی بر روی جنین خواهد داشت. برخی از این استرس ها ماندگار نیستند و میزان تاثیر گذاری آنها نیز پایدار نمی باشد،

 


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 11 فروردين 1399
زمان : 19:46
اجاره دیزل ژنراتور
| ادامه مطلب...

اجاره دیزل ژنراتور

یکی از خدمات مجموعه که دارای اهمیت زیادی بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد، اجاره دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور یکی از رایج ترین تجهیزات تولید برق و جریان الکتریسیته به شمار می آید که کاربردهای زیادی دارد.

از دیزل ژنراتور زمانی که نیاز به دسترسی به برق شهری نیست یا دچار قطعی برق شده ایم استفاده می کنیم.

 


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 11 فروردين 1399
زمان : 17:54
تاریخچه خودرو سانتافه
| ادامه مطلب...

رانندگی خصوصاً در ترافیک شهرهای شلوغ، امری ست که مستلزم هشیاری مدام در مورد تمام نواحی پیرامون خودرو برای جلوگیری از برخورد ناخواسته‌ی آن با دیگر خودروها و عابران پیاده است. رانندگی در جاده‌ها نیز شرایط خاص خود را دارد و ای بسا در آن شرایط نیاز به تمرکز بیشتر داشته و دشوارتر باشد. تلاش پیوسته برای حفظ فاصله‌ی طولی و عرضی با خودروهای دیگر و کنترل سرعت با توجه به این فواصل در کنار اقدامات دیگری مانند پارک کردن خودرو در فضاهای محدود خصوصاً در خیابان‌ها و شهرهای شلوغ، که یک راننده بایستی گاه بارها و بارها آن را در طول روز انجام دهد، همگی باعث شده‌اند تا نیاز به ابداع دستگاهی که بتواند به راننده در انجام این کارها کمک کند به‌شدت احساس شده و بدین‌شکل به‌تدریج سیستم دوربین 360 درجه خودرو ابداع شده و پیشرفته‌تر شود.  


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 26 اسفند 1398
زمان : 8:29
آیا باید برای اجاره ملک از آزانس املاک کمک بگیریم؟
| ادامه مطلب...

در کشور ترکیه علاوه بر خرید ملک می توان از اجاره ملک به سود خوبی رسید. فقط باید اطمینان پیدا کنید که به کشور ترکیه آشنا هستید. همانطور که همیشه توصیه می کنیم قبل از انجام برنامه های بزرگ از وکیل و حسابدار خود مشاوره بگیرید.
تقریبا حدود ۶۰٪ از اتباع خارجی که در کشور ترکیه خانه میخرند هدفشان اجاره دادن آن می باشد. بدیهی است که این افراد هدفشان این است که از طریق اجاره دادن ملک سودی کسب بکنند. خیلی های دیگر از کسانی که دارای خانه هستند خانه هایشان را به صورت تصادفی به خانواده , دوستان و آشنایان اجاره می دهند .

 


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 14 اسفند 1398
زمان : 22:42
تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!
| ادامه مطلب...

تور مشهد از تهران و توصیه های سفر هوایی به این مقصد!

کسانی که برای اولین بار اقدام به رزرو تور مشهد از تهران و سفر با هواپیما را تجربه می‌کنند، سؤالاتی برایشان پیش می‌آید که اگر به متخصصین حاضر در آژانس هواپیمایی مراجعه کنند، به تمامی سؤالات آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1398
زمان : 15:15
روش های تصفیه آب
| ادامه مطلب...

تصفیه آب به حذف ناخالصی ها و آلاینده های معلق و محلول از آب می پردازد و هرچه ذرات درشت تر باشند، جدا کردن آن ها از آب آسان تر است و برعکس هر چقدر اندازه این ذرات ریز تر باشند نیاز به روش های دقیق تری برای تصفیه آب است. تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر بوده است چرا که آب به عنوان منبع مهم برای ادامه حیات به شما می رود. با توجه به رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف و شهرهای صنعتی بزرگ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهم ترین نگرانی هاست.

 

 


نویسنده : admin
تاریخ : جمعه 9 اسفند 1398
زمان : 15:45
شركت خدمات مسافرت هوايی و جهانگردی اميد پرواز
| ادامه مطلب...

در سال چقدر سفر می­کنید؟ چقدر کیفیت سفر برایتان اهمیت دارد؟ آیا تابه‌حال شده است که پیش از سفرتان احساس کنید به یک مرجع قابل‌اطمینان و قدرتمند برای هماهنگی­های سفر خود مثل رزرو راحت و بی­دردسر بلیط، رزرو آسودۀ یک هتل خوب و راحت و یا پیدا کردن یک تور مناسب برای سفرهای داخلی یا خارجی، نیاز دارید؟

 


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 7 اسفند 1398
زمان : 9:0
10 توصیه آسان و ارزان برای پیشگیری از سوزش واژن
| ادامه مطلب...

 

 

10 توصیه آسان و ارزان برای پیشگیری از سوزش واژن

  1. از مصرف مداوم دوش واژینال خودداری کنید.
  2. محیط واژن را با شوینده‌های شیمیایی مانند انواع شامپوها یا صابون‌ها نشویید.
  3. اگر لباس‌ زیرتان را با شوینده جدیدی شستید و دچار التهاب یا سوزش واژن شدید، نوع شوینده را عوض کنید یا لباس‌زیر را برای مدت طولانی‌تری آبکشی کنید. علاوه بر این، اتو کردن لباس‌زیر در پیشگیری از ایجاد حساسیت به شوینده‌های لباس هم موثر است.
  4. از تامپون‌ها، نوارهای بهداشتی و دستمال‌توالت‌های معطر استفاده نکنید.
  5. از پوشیدن لباس‌ زیر یا شلوار تنگ و چسبان و دارای الیاف مصنوعی خودداری کنید.
  6. بعد از رفتن به استخر یا شنا کردن در دریا و قبل از پوشیدن لباس‌های خودتان حتما محیط واژن را با آب ساده کاملا شست‌وشو دهید و خشک کنید.
  7. در صورت استفاده از کاندوم جدید و ایجاد حس سوزش بعد از استفاده از آن باید بدانید که به آن محصول حساسیت دارید و باید بلافاصله کاندوم مصرفی‌تان را عوض کنید.
  8. اگر در اثر استفاده از روان‌کننده‌ها یا لوبریکانت‌ها هنگام برقراری رابطه جنسی دچار حساسیت و سوزش واژن می‌شوید، بهتر است که از لوبریکانت‌های برپایه آب کمک بگیرید.
  9. اگر همراه با سوزش واژن بعد از نزدیکی دچار علائم دیگری مانند خارش شدید و مداوم، ترشحات غیرطبیعی، بوی نامطبوع واژن، خون‌ریزی واژن، احساس درد در ناحیه تناسلی یا بثورات پوستی غیرطبیعی در ناحیه واژن هستید، حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا راه درمان خودبه‌خودی یا پیشگیری معمولی برای این نوع از سوزش‌ها وجود ندارد.

10.اگر نزدیک دوران یائسگی هستید و از سوزش واژن به‌دلیل خشکی این ناحیه رنج می‌برید، باید به پزشک مراجعه کنید تا مکمل‌های خوراکی یا موضعی هورمون استروژن برای شما تجویز شود.

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 3 اسفند 1398
زمان : 10:29
اقامت ترکیه
| ادامه مطلب...

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

با توجه به تعدد این مطالب در سایتهای مختلف من از این مورد میگذرم . و سعی میکنم بحثهای دیگری را باز کنم.

من به عنوان مشاور در زمینه ی مهاجرت به ترکیه روزانه با کیس های مختلفی روبرو میشوم.

کسانیکه به هر دلیلی تلاش میکنند اقامت ترکیه را دریافت کنند.

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1398
زمان : 11:54
نگهداری کودک | پرستار کودک | پرستار کودک در منزل
| ادامه مطلب...

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1398
زمان : 16:16
بهترین اپیلیدی دنیا را می‌خوام!
| ادامه مطلب...

بهترین اپیلیدی دنیا را می‌خوام!

 معرفی بهترین اپیلیدی از معرفی بهترین ماشین اصلاح سخت‌تر است چون حساسیت پوست و برخی سلیقه‌های خاص در نزد خانم‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.

در این مقاله کاندیداهای بهترین اپیلیدی را برای انواع سلایق و انواع بودجه بندی‌ها مشخص کرده‌ایم.

با شیک فام همراه باشید.

 

 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1398
زمان : 16:38
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
| ادامه مطلب...

همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، مربوط به تعمیر تاچ ال سی دی های شکسته و ترک خورده است.

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 1 بهمن 1398
زمان : 16:36
چاپ سولیت
| ادامه مطلب...

چاپ سولیت چیست؟

سولیت ماده‌ای با جنس پی وی سی PVC است که سطح آن صاف و بدون داشتن هیچ بافتی است. از آن‌جا که این نوع ماده، با ویژگی‌هایی که دارد باعث می‌شود چاپ نهایی کیفیتی بسیار عالی و در حد عکس داشته باشد، گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده در چاپ است. از این نوع چاپ برای موارد مختلفی استفاده می‌شود و آن را چاپ سولیت می‌نامند. استفاده از این ماده می‌تواند پیام و تصویر مورد نظر را به‌خوبی به مخاطب منتقل کند چراکه چاپ را با وضوح بالایی انجام می‌دهد. چاپ روی این متریال را به صورت چاپ پشت و رو هم می‌توان انجام داد که صرفه‌ی اقتصادی بیشتری داشته باشد.


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 23 دی 1398
زمان : 15:57
اهمیت ارائه هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مدیران
| ادامه مطلب...

اهمیت ارائه هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مدیران

نحوه ارائه هدیه تبلیغاتی به اندازه انتخاب خود هدیه برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مدیران نحوه دریافت هدیه در برخی مواقع از خود هدیه بیشتر مورد توجه است و نحوه دریافت هدیه بیشتر از خود هدیه در ذهن آنها ماندگار می شود. پس برای ارائه هدایای مدیریتی خاص به مدیران برنامه و سناریو مناسبی داشته باشید.

 

 

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
زمان : 12:1
چاپ روی سنگ
| ادامه مطلب...

مقدمه ای بر چاپ روی سنگ

در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد.

 

پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود.

 

با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد.

 

البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید.

 

در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان هنرنوین، با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۶

 

 ۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۷

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
زمان : 9:12
دانش بنیان
| ادامه مطلب...

آشنایی با شرکتها و مؤسسات دانش بنیان

شرکتها و موسسات دانش بنیان، شرکت یا موسسه ی خصوصی و یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده ی فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شود.

 


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398
زمان : 11:10
بررسی پرفروش ترین تی شرت های مردانه
| ادامه مطلب...

 

تی شرت یک لباس رسمی مردانه است !!!

منظور از رسمی این نیست که می توانید آن را در مواقع رسمی بپوشید؛ بلکه در دسته بندی اصلی لباس های مردانه به شمار می رود و یک لباس مستقل محسوب می شوند. تی شرت ها رنگ بندی های مختلفی دارند و در دوخت آن ها از پارچه های با کیفیت و موغوب استفاده می شود. بافت پارچه تی شرت به نسبت فصل استفاده از آن نازک یا ضخیم باشد. این لباس در همه جا قابل پوشیدن است و بسیار انطباق پذیر است. این بدین معنی است که تی شرت به تنهایی یک لباس مستقل است که میتوانید آن را در استایل روزمره خود به کار ببرید!

یا یک لباس مردانه که مکمل دیگر لباس های مردانه است مثل پیراهن مردانه یا کت تک اسپرت. در هر صورت نوع پوشیدن آن صرفا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 8 دی 1398
زمان : 12:33
لوازم یدکی تراکتور


تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فعالیت دوباره، نیازمند تعمیر یا تعویض قطعات می باشند. لوازم یدکی تراکتورها بر همین اساس توسط شرکت سازنده تراکتور و یا سایر شرکت های وابسته ساخته و عرضه می شوند. تعمیر و نگهداری دوره ای تراکتورها نقش بسزایی در عمر مفید این ماشین آلات خواهند داشت و تعمیر به موقع و تعویض قطعات، عمر مفید آنها را قطعا افزایش خواهد داد.


لوازم یدکی تراکتور


لوازم یدکی تراکتور ، اصول ساخت تراکتورها تقریبا مشابه خودروهای دیگر می باشد با این تفاوت که از استحکام و قدرت بیشترو ظرافت کمتری برخوردار هستند. سوخت تراکتورها بنزین، گاز مایع و گازوئیل می باشد. تراکتورها دارای سیستم مجزا اما متصل بهم می باشند که قادرند این سوخت ها را به انرژی مورد نیاز مبدل کنند. این سیستم ها عبارت اند از سیستم موتور، انتقال نیرو، هیدرولیکی، کنترل بار، فرمانگیری و توان دهی می باشند.


خرید و فروش لوازم یدکی تراکتور


خرید و فروش لوازم یدکی تراکتور ، تراکتورهای کشاورزی دارای انواع گوناگونی مانند تراکتورهای دو چرخ و یا هشت چرخ می باشند. اصولا تراکتورها بر اساس کارکرد به تراکتورهای همه کاره، باغبانی، چمن زنی، چرخ زنجیری، شاسی بلند، بارکن، دستی، تریلر و غیره تقسیم می شوند. مرکز پخش لوازم یدکی تراکتور پارسی یدک، آماده عرضه انواع قطعات یدکی تراکتور به شما عزیزان متقاضی با بهترین قیمت می باشد.


فروش لوازم یدکی تراکتور


فروش لوازم یدکی تراکتور ، تراکتورها بر اساس خاصیت کششی به تراکتورهای زنجیری و تراکتورهای چرخ دار تقسیم بندی می شوند. تراکتورهای چرخ دار به تراکتورهای سه چرخ، تراکتورهای چهار چرخ و تراکتورهای سنگین تقسیم می شوند و تراکتورهای زنجیری به تراکتورهای خدماتی، تراکتورهای ردیف کار، تراکتورهای صنعتی، باغی، یونیورسال، دو چرخ، نیم شاسی و با شاسی دسته بندی می شوند. برای سفارش لوازم یدکی انواع تراکتور می توانید آنها را از فروشگاه لوازم یدکی تراکتور پارسی یدک فراهم نمایید.


فروش قطعات یدکی تراکتور


فروش قطعات یدکی تراکتور، این مرکز توانسته است تمامی قطعات یدکی انواع تراکتور را از بهترین و معتبرترین برندها جمع آوری کرده تا تمامی سفارشات شما در مجموعه محصولات این فروشگاه وجود داشته باشد. تمامی قطعات دارای گواهینامه های استاندارد روز اروپا می باشند و در ضمن دارای گارانتی بوده تا شما بتوانید خریدی مطمعن و معتبر داشته باشید.


پخش کننده لوازم یدکی تراکتور


پخش کننده لوازم یدکی تراکتور ، موتور احتراق تراکتور از اجرای متفاوتی تشکیل شده است که هر یک از آنها ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا کنند. این قطعات شامل سیلندر و بدنه سیلندر، سر سیلندر، پیستون، رینگ های پیستون، شاتون، میل لنگ، چرخ لنگر و سیستم سوپاپ می باشد. خود سیستم سوپاپ از اجزای سوپاپ ، چرخ دنده میل بادامک، بالابر سوپاپ ها، میله فشار دهنده و انگشتی سوپاپ می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور سفارش قطعات تراکتور با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.


قطعات یدکی تراکتور


قطعات یدکی تراکتور ، تراکتور فراگوسن نوعی دیگر از تراکتورها می باشند که در انواع متفاوتی مانند تراکتور فراگوسن 285، تراکتور فراگوسن 399، تراکتور فراگوسن 6290، تراکتور فراگوسن 475، تراکتور فراگوسن 485 می باشد. هر کدام از این تراکتورها دارای مشخصات عمومی و خصوصی می باشند. به عنوان مثال قطعات یدکی تراکتور فراگوسن 475 عبارت است از قطعات موتوری، شاسی بدنه، بوش پیستون، رینگ یاتاقان، بوش شاطون، واشر سر سیلندر، سوپاپ، گیت سوپاپ، لاستیک ساق سوپاپ، پمپ برقی، سوزن انژکتور، یاتاقان ثابت و متحرک، اویل پمپ، صفحه کلاچ و غیره می باشد. این مرکز با تنوع فوق العاده محصولات و قطعات یدکی انواع تراکتور، به عنوان بزرگترین مرکز توزیع لوازم یدکی تراکتور فراگوسن در ایران به شمار می رود.


فروش وسایل تراکتور


فروش وسایل تراکتور ، این فروشگاه در زمینه واردات و پخش انواع قطعات یدکی تراکتورها، توانسته است سهم عظیمی از نیازهای قطعات یدکی تراکتوری کشور را با بهترین قیمت و البته با ارائه گارانتی تامین کند. این مجموعه با مدیریتی مجرب توانسته است بهترین برند بازار جهانی قطعات یدکی تراکتور رومانی را به ایران وارد کند و در سطح وسیع، عرضه کند. این مرکز به عنوان مرکز پخش و فروش انواع قطعات تراکتورهای گلدونی لامبوردینی، تراکتورهای والترا و المت می باشد.


پخش کلیه لوازم یدکی تراکتور


پخش کلیه لوازم یدکی تراکتور ، در ضمن می توانید انواع کفی تراکتور را با بالاترین ضریب استحکام از ما بخواهید. این مجموعه کیفیت تمامی محصولات خود را با ارائه برگه گارانتی، ضمانت خواهد کرد. قیمت رقابتی این محصولات، این مرکز را به عنوان بهترین مرکز پخش و عرضه قطعات یدکی تراکتور تبدیل کرده است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت قطعات یدکی تراکتور و اخذ مشاوره رایگان، با کارشناسان ما از طریق شماره های مندرج در این آگهی، ارتباط برقرار کنید.


پخش لوازم یدکی تراکتور


پخش لوازم یدکی تراکتور ، یکی دیگر از محصولات پر فروشی که توسط این فروشگاه ارائه می شود، بیل های مکانیکی می باشند. فروش انواع بیل جلو و عقب، انواع کابین های تراکتور، برف روب، سنگ جمع کن، سیلوتراش، چنگک ضایعات، لوله گیر، باکت سرند، مته چاله کن، چاپر و سایر قطعات یدکی تراکتور ها می باشد. در ضمن این مجموعه در تامین قطعات یدکی تراکتورهای فیات 3، 4،6 سیلندر نیز فعالیت دارد.


لوازم یدکی اصلی تراکتور


لوازم یدکی اصلی تراکتور ، برخی دیگر از محصولات قابل عرضه پیستون رینگ تراکتور مسی فرگوسن 285، 399، رومانی، پرکینزی 105 میلیمتری معمولی و سوپردار400، 240، 135، 135 سر تخت پرکینز تنبل، واشر سر سیلندر تراکتور 285 مسی فرگوسن، واشر سر سیلندر T6.60 399 ، رومانی، 1104، صفحه کلاچ فرگوسن 285 معمولی و سرامیکی، صفحه کلاچ تراکتور 399 شش پر و پنچ پر، رومانی معمولی و گرافیتی، شاطون پرکینزی، بوس شاطون پرکینزی، سوزن انژکتور تراکتور مسی فرگوسن 285، 399، رومانی و فیلتر گازوئیل کوتاه، کاسه نمد سر و ته میل لنگ، دینام پرکینزی، استارت پرکینزی، تیغه موو راسپه، خار سوپاپ پر کینز 1104، بوش میل سوپاپ، پمپ فرمان پرکینزی، پمپ گازوئیل دستی تراکتور مسی فرگوسن 285، 399 و پمپ گازوئیل برقی تراکتور 1104 قدیم و جدید و 1103 و سایر قطعات اصلی یدکی انواع تراکتور می باشد. شماره های درج شده در آگهی پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.


فروش اینترنتی لوازم یدکی تراکتور


فروش اینترنتی لوازم یدکی تراکتور ، این فروشگاه در راستای ارائه خدمات سریع تر و به منظور رفاه حال مشتریان، اقدام به فروش اینترنتی لوازم یدکی تراکتور نیز کرده است. شما می توانید با مراجعه به آدرس وب سایت و مشاهده محصولات مورد نیاز خود، اقدام به ثبت سفارش خود کنید، سپس محصول مورد نظر شما به صورت رایگان و با برگه گارانتی ارسال خواهد شد. چرا که ضمانت اصالت کالا، سرعت در ارسال کالا و پشتیبانی متعهدانه از اهداف فروش کالا در این فروشگاه خواهد بود.


فروش اینترنتی قطعات یدکی تراکتور


فروش اینترنتی قطعات یدکی تراکتور ، یکی دیگر از راه های ارتباطی با ما و مشاهده محصولات و خرید محصولات، به صورت عدم مراجعه به فروشگاه و فروش به صورت اینترنتی می باشد، این مرکز با گردآوری تمامی قطعات یدکی تراکتور، تنوع بالایی در فروش محصولات خود در سطحی گسترده دارد و به جد می توان گفت قادر است تمامی نیازهای مشتریان را به صورت کامل برآورده نماید.


لوازم یدکی تراکتور رومانی


لوازم یدکی تراکتور رومانی ، این فروشگاه به توزیع و پخش انواع برند قطعات یدکی تراکتور مبادرت ورزیده است، لوازم یدکی تراکتور رومانی یکی از برندهای محبوب و پر فروشی می باشد که در این فروشگاه در سطح کیفی بالا عرضه خواهد شد. کلیه محصولات با قیمت مناسب و با گارانتی ارائه می شود تا خیال شما از بابت خریدی که انجام می دهید آسوده باشد. به منظور سفارش و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما میتوانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 30 آذر 1398
زمان : 17:44
رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹
| ادامه مطلب...

رونمایی رسمی اپل از آیفون های ۲۰۱۹ با نامهای Iphone11 و Iphone 11 pro و Iphone 11 pro max

 

اپل روز سه شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ ، طی مراسمی در سالن آمفی تئاتر استیو جابز، با معرفی  آیفون ۱۱ ، آیفون۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس ، سری آیفون های خود را برای سال ۲۰۱۹ دوباره تجدید کرد. این تلفن ها به ترتیب از ۶۹۹ ، ۹۹۹ دلار و ۱٫۰۹۹ دلار شروع می شوند . شاید در دنیایی که عادت داریم ، بالای ۱۰۰۰ دلار برای آیفون بپردازیم ، قیمت تعجب آوری باشد.  

 


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1398
زمان : 10:11
دکوراسیون داخلی
| ادامه مطلب...

به نام خدا

دکوراسیون داخلی 

طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 


نویسنده : admin
تاریخ : چهار شنبه 20 آذر 1398
زمان : 13:46
مواد شیمیایی آزمایشگاهی
| ادامه مطلب...

مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این موادشیمیایی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع موادشیمیایی معدنی و موادشیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد که معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود. 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 16 آذر 1398
زمان : 5:35
هود شیمیایی
| ادامه مطلب...

هود آزمایشگاهی یکی از اساسی‌ترین تجهیزات مورد نیاز در آزمایشگاه‌های صنعتی، پژوهشی و پزشکی است که جهت حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تکنسین‌های آزمایشگاه در حین انجام کارهای خطرناک و فرآیندهای شیمیایی و آزمایشگاهی در یک فضای بسته و محدود بکار می‌رود و نقش بسزایی در حفظ سلامت کاربران و تکنسین‌های آزمایشگاه دارد.


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
زمان : 16:43
باربری تهران
| ادامه مطلب...

باربری تهران

هر فردی تخصصی دارد و پیشه ما باربری است. در صورتی که باری دارید و قصد کرده اید آن را از محلی به محلی دیگر ارسال کنید، فارغ از آن که بار چیست و چه ویژگی هایی دارد، نیاز به یک باربری دارید. این باربری باید کار خود را جدی گرفته و تمام تلاش خود را مبنی بر حمل صحیح، اصولی و سالم بار شما به کار بندد. در این نوشته، تمرکز خود را معطوف به باربری تهران می کنیم و بررسی خواهیم کرد چگونه می توان بهترین خدمات را در این حوزه دریافت کرد. به خصوص در صورتی که اسباب کشی در پیش دارید، این نوشته را از دست ندهید.


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 12 آذر 1398
زمان : 12:9
معرفی انواع هواکش صنعتی
| ادامه مطلب...

 

 

معرفی انواع هواکش صنعتی 

فن سانتریفیوژ(هواکش  صنعتی سانتریفیوژ)

هواکش صنعتی دمنده(فن دمنده)

هواکش صنعتی مکنده(فن مکنده)

هواکش صنعتی بی صدا(هواکش قوی بدون صدا)

هواکش صنعتی 2800 دور 

 


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
زمان : 10:16
موسسه حقوقی
| ادامه مطلب...

به نام خدا

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی ، مرکزی جهت فعالیت های وکالت است که توسط وکلای رسمی دادگستری و کارشناسان حقوق انجام می شود. از جمله امور حقوقی که در موسسه حقوقی صورت می گیرد، می توان به فعالیت های حقوقی وکیل خانواده، وصول مطالبات در روابط تجاری و مشاوره کیفری در موضوعات کیفری اشاره نمود. 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1398
زمان : 10:16
خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی
| ادامه مطلب...

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 9 آذر 1398
زمان : 9:36
گیربکس اتوماتیک و نحوه عملکرد آن
| ادامه مطلب...

به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح  گیربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گیربکس اتوماتیک انجام میگیرد.


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 9 آذر 1398
زمان : 5:50
تعمیر جلو بندی بنز
| ادامه مطلب...

به نام خدا

جلوبندی بنز

طراحی جلوبندی خودروی بنز، با نحوه طراحی و تولید انواع اتومبیل های دیگر متفاوت می باشد. جلوبندی بنز، به صورت جداگانه و سیستماتیک جهت محافظت بدنه کلی بنز در زمان عبور خودرو از پستی و بلندی و برخورد با نقاط خاص تعبیه شده است. یکی از مزایای قرار گیری جلوبندی بنز، تأثیر این قطعه در هندلینگ و کنترل خودرو در زمان عبور از سطوح شیب دار و پیچ ها است.


نویسنده : admin
تاریخ : جمعه 8 آذر 1398
زمان : 11:5

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.