لیزر برای از بین بردن جای جوش
لیزر برای از بین بردن جای جوش


 

لیزر درمانی برای جای جوش
لیزر درمانی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که جایگزین مناسبی برای جراحی اسکار صورت می‌باشد. در این روش با استفاده از اشعه، جای جوش را برطرف می‌کنند. اشعه لیزر تا لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و سبب تحریک کلاژن‌سازی و ایجاد سلول‌های جدید در پوست می‌شود. به همین خاطر ممکن است بلافاصله بعد از انجام لیزر درمانی، شاهد بهبود اسکارها نباشید و تا کامل شدن روند کلاژن‌سازی باید کمی منتظر بمانید.

لیزر علاوه بر از بین بردن جای جوش و اسکار، برای کاهش چین و چروک پوست، تیرگی پوست و سفید کردن دندان‌ها نیز به کار می‌رود.

 

لیزر صورت

 

لیزر فرکشنال چیست؟
در این روش به جای استفاده از پرتوی وسیع نور لیزر، از شعاع‌های بسیار ریز آن استفاده می‌شود. با برخورد این شعاع‌های نوری که در حد میکرون هستند، بخش‌هایی از پوست سالم و دست نخورده باقی می‌مانند و همین بخش سالم روند کلاژن‌سازی را افزایش و بهبود را تسریع می‌کند.

 

چقد طول می‌کشد تا لیزر درمانی انجام شود؟
این درمان در حدود یک ساعت بیشتر به طول نمی‌انجامد و بعد از آن نیز فرد به استراحت و گذراندن دوره نقاهت نیاز ندارد.

برای بهترین نتیجه، باید 3 تا 5 جلسه درمان به وسیله لیزر روی پوست انجام بگیرد و همانطور که گفته شد، نباید شتاب‌زده بود و در دوره کوتاه انتظار نتایج خیلی مثبت داشت.

 

لیزر صورت قبل و بعد

 

آیا لیزر درمانی ایمن است؟
استفاده از لیزر برای از بین بردن جای جوش دارای فوایدی چون بهبود سریع، نتیجه‌گیری زیاد در مدت کوتاه دارد. اما به هر حال این عمل ریسک‌هایی نیز با خود به همراه دارد که اجتناب ناپذیر هستند.

خارش

قرمزی و سرخی پوست

تورم و کبودی

ایجاد سفیدی یا تیرگی غیر معمول روی پوست

 

این‌ها از عوارص لیزر درمانی هستند که قبل از انجام عمل، حتما باید مورد نگرانی شما باشند و از ایمن بودن دستگاه لیزری که قرار است تحت درمان آن قرار بگیرید و مهارت و کاربلدی پزشک متخصصتان اطمینان حاصل کنید.

 

هزینه انجام لیزر درمانی؟
هزینه انجام این درمان بسته به مرکز درمانی و پزشکی که به او مراجعه می‌کنید متفاوت است. ضمن اینکه تعداد جلسات لازم برای نتیجه‌گیری کامل نیز در هر فرد متغیر است.

 

نکته مهم قبل از انجام لیزر درمانی، انجام درمان لازم برای بهبود آکنه و قطع جوش زدن با تغدیه و درمان تخصصی پوست است. هیچ‌گاه پیش از آنکه آکنه را درمان کنید، به سراغ درمان اسکار ناشی از آن نروید.

منبع:.zibamoon


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 24 تير 1398
زمان : 16:8


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.