ایا کیست مویی باید عمل شود؟
| ادامه مطلب...

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر و درمان با جراحی
درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر
درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با جراحی
مراقبت بعد از عمل جراحی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال
روش های درمان کیست مویی با لیزر و جراحی

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر بدون جراحی
علاوه بر روشهای متنوع و متفاوت جراحی سنگین کیست مویی با سینوس پیلونیدال، لیزردرمانی مثل همیشه می‌تواند با قابلیت و مزایای منحصر به فرد خود در درمان این بیماری نیز ایفای نقش کند. در جراحی کیست مویی با لیزر پس از بی‌حسی موضعی به جای استفاده از تیغ و چاقوی جراحی با کمک لیزر ناحیه‌ی را برش داده و بسته به نوع لیزر سینوس را تخلیه و ترمیم می‌کنند. اکثر مویرگ‌های آسیب‌دیده حین عمل با لیزر مسدود و احتمال خونریزی بافتی کم می‌شود. از طرفی لیزر با بستن عروق لنفاوی که با ایجاد برش و گشودن ناحیه سر باز کردن، از تورم بعد از عمل جلوگیری می‌کند. اعصاب آسیب دیده تحت تششع لیزر ترمیم شده و از میزان درد بعد از عمل می‌کاهند. لیزر بافت ملتهب را به صورت عمقی ریشه‌کن می‌کند و بدین صورت از احتمال عود آن می‌کاهد. پس از اتمام لیزر ناحیه‌ی بر جا مانده از کیست مویی به صورت یک بیضی کوچک باقی می‌ماند که طی چند روز ترشح خفیف، ترمیم شده و خود‌به‌خود بسته می‌شود.


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 15 تير 1398
زمان : 10:9
ثبت درخواست ویزای چین
| ادامه مطلب...

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند. 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 15 تير 1398
زمان : 10:8
علت کیست مویی یا سینوس پیلونیدال و راه‌ های پیشگیری از این بیماری
| ادامه مطلب...

علت کیست مویی یا سینوس پیلونیدال و راه‌ های پیشگیری از این بیماری
علت کیست مویی یا سینوس پیلونیدال
راه‌های پیشگیری از کیست مویی یا سینوس پیلونیدال
بیماری کیست مویی یا سینوس پیلونیدالاحتمالاً کلمه‌ی سینوس را همراه با بینی شنیده‌اید اما سینوس به معنی کانال یا حفره می‌تواند در هر جایی از بدن وجود داشته باشد. کیست مویی یا سینوس پیلونیدال (PNS) به شکل سوراخ کوچک، تونل یا گودال است که در شکاف بالای خط باسن و پایین استخوان دنبالچه قرار دارد. سینوس پیلونیدال یک مشکل مزمن پوستی حاوی مو است که با یک یا چند دهانه‌ی کوچک به سطح پوست باز می‌شود و می‌تواند درد شدیدی ایجاد کند. سینوس پیلونیدال یک بیماری خوش خیم است 

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 15 تير 1398
زمان : 9:32
سفر به ارمنستان
| ادامه مطلب...

سفر به ارمنستان سفر به سرزمینی است که طیف وسیعی از دیدنی های طبیعی، مراکز تفریحی، سازه های قدیمی و آثار باستانی زیادی را دارا است که، روز های خوب و شادی را برای شما رقم خواهد زد. با سفر به ارمنستان شما با فرهنگ و اصالت مردمان آنجا آشنا خواهید شد .


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 15 تير 1398
زمان : 9:31
کیست مویی و درمان آن با لیزر
| ادامه مطلب...


کیست مویی در بیشتر موارد یک بیماری ژنتیک است که طی آن موهای ناحیه انتهای ستون فقرات یا در اصطلاح عامه مردم دنبالچه، به جای آن که از سمت ریشه به سمت پوست حرکت داشته باشد و بیرون بزند؛ مستقیماً بدون اینکه بیرون بیاید به سمت زیر و بافت زیر پوست نفوذ کرده و ایجاد التهاب می کند. در نهایت باعث ایجاد حفره در بدن می شود که دور آن را با توده و کیست محدود نموده و به مرور زمان داخل این توده ترشحات جمع شده التهاب ایجاد می شود. در برخی از موارد با ترشحات چرکی و یا درد زیاد و یا هر دو این موارد همراه است و یا اینکه بر روی این التهاب یک سوراخ کوچک ایجاد شده و این چرک تخلیه می شود. برای کسب اطلاعات در این زمینه که بیماری کیست مویی چیست؟ با ما همراه باشید.


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
زمان : 17:7
تزکیه ششمین مقصد گردشگری در جهان
| ادامه مطلب...

 

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
زمان : 17:5
کیست تخمدان چگونه دفع می شود؟
| ادامه مطلب...

دکتر فاطمه قائم مقامی؛ متخصص زنان و زایمان، فوق تخصص سرطان زنان، در مورد کیست تخمدان گفت: «امروزه با استفاده از روش‌های سونوگرافی، خیلی از خانم‌ها و به ویژه خانم‌های جوان، با در دست داشتن یک سونوگرافی موید کیست تخمدان به مطب پزشکان متخصص زنان مراجعه می‌کنند.کیست تخمدان در حقیقت بزرگ شدن قسمتی از بافت تخمدان است که می‌تواند در اکثر مواقع، یک کیست خوش‌خیم و یا کیست هورمونی باشد، چون در بعضی از خانم‌ها ممکن است تخمک‌گذاری انجام نشود

 


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 10 تير 1398
زمان : 10:29
تاسیسات ساختمانی (لوله برق)
| ادامه مطلب...

لوله های برق برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر سیم کشی در واحدهای صنعتی به کار میرود که اجرای آن میتواند به صورت داخلی و یا سطحی انجام گیرد.

فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی ، حیوانات موذی ، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ، باعث شده  تا لوله های برق مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد.


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 10 تير 1398
زمان : 10:28
اطلاعاتی درباره کیست تخمدان
| ادامه مطلب...

دكتر نوشين صحابي جراح و متخصص زنان، زايمان و نازايي

كيست تخمدان (OVARIAN CYSTS)
در يك تعريف ساده، آماس حاوي مايع را كه درون يا روي يك يا هر دو تخمدان رشد مي كند، كيست تخمدان گويند. این كيست ها انواع بسياري دارند که شايع ترين آنها «كيست فوليكولي» است. در این نوع کیست، يكي از فوليكول هايي كه تخمك در آن رشد مي كند، بزرگ شده و از مايع پر مي شود. اين نوع كيست ممكن است تا قطر 5 سانتيمتر رشد كند و معمولاً يك عدد است؛ اما در برخی مواقع تخمدان بزرگ مي شود و درون آن كيست هاي متعدد كوچك رشد مي كنند. به اين حالت سندرم تخمدان پلي كيستيك مي گويند.برخي كيست ها ممكن است در كورپوس لوتئوم (Corpus Luteum) تشكيل شوند كه البته شيوع آن كمتر است. كورپوس لوتئوم بافت زردي است كه از يك فوليكول پس از رهاسازي تخمك رشد مي کند. اين كيست ها حاوي خون هستند و گاه به قطر 3 سانتي متر مي رسند.كيست درموئيد (Dermoid) هم كيستي حاوي سلول هايي است كه به طور طبيعي در هر قسمت بدن، نظير سلول هاي پوست و مو، يافت مي شوند.كيست آدنوما (cystadenoma)، كيستي است كه از يك نوع سلول تخمدان رشد مي کند. توده هاي تخمدان ممکن است خوش خيم باشند و خودبه خود يا با يك دوره درمان دارويي از بين بروند و يا بدخيم بوده و نياز به جراحي و درمان هاي دارويي و پيگيري پس از جراحي داشته باشند. اندازه اين توده ها هم با یکدیگر متفاوت است.

 


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1398
زمان : 10:47
آپارتمان نشینی در گرگان
| ادامه مطلب...

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


نویسنده : admin
تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1398
زمان : 10:46


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.