جراحی کیست مویی باز بهتر است یا بسته
| ادامه مطلب...

نقاط ضعف و قوت جراحی کیست مویی به روش باز:
پانسمان تا بسته شدن زخم باید هر روز تعویض شود. این تعویض روزانه برای اکثر بیماران سخت است به خصوص اگر بیمار کارمند باشد و نیمی از روز در اداره و محل کار به سر ببرد.

به دلیل نزدیکی ناحیه کیست مویی در پایین کمر به مقعد هنگام عمل دفع بسیار باید مراقب باشد تا آلودگی به زخم باز سرایت نکند. در غیر این صورت زخم باز به سرعت عفونت می کند.

 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 16:2
لوله، اتصالات، فلنج
| ادامه مطلب...

 

کیزایران

کارخانه تولیدات صنعتی کیز ایران که عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران را به خود اختصاص داده است ، در زمینه های تولید  شیر آلات ساختمانی و صنعتی ، تاسیساتی و آتش نشانی فعال است  که  در سال 1363 در این بنیان گاری شده است.


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 16:1
نحوه تغذیه دام در تهران
| ادامه مطلب...

 

تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 15:29
کیست مویی پایین کمر چیست و چگونه درمان می‌شود؟
| ادامه مطلب...

کیست پیلونیدال یا کیست مویی از وجود یک کیسه کوچک پوستی حاوی مو در قسمت پایین کمر، در فاصله بین دو باسن و کمی بالاتر از مقعد ایجاد می شود. این حفره که ممکن است اندازه ای به قطر یک الی چند سانتیمتر داشته باشد، گاهی چیزی بیش از یک فرورفتگی حاوی چند موی پیچیده نیست و توسط چند سوراخ ریز به سطح پوست راه دارد.

این کیست مستعد ابتلا به عفونت است. کیست مویی در مردان شایعتر است. عفونت کیست معمولاً در اوایل بزرگسالی آغاز می‌شود.

این مشکل گاهی بدون علامت است و فقط در معاینه، سوراخ های ریز پوستی در فاصله بین دو باسن دیده می شود. گاهی نیز ترشحات چرکی یا خونابه از سوراخ های مذکور خارج می گردد.

اگر مجرای این سوراخ ها بسته شود، ترشحات چرکی داخل حفره تجمع پیدا می کنند و باعث ایجاد آبسه می شوند که با درد شدید همراه است.


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 15:29
درمان کیست مویی در بارداری به چه صورته؟
| ادامه مطلب...

در كل باید دانست كه باردار شدن روی دستگاه گوارش اثرات خاصی دارد از جمله یبوست كه هم ناشی از اثرات هورمونهای تولیدشده در دوران بارداری است و هم ناشی از كم تحركی فرد بعلت افزایش وزن ناشی از بارداری بخصوص در ماههای آخر بارداری و هم مصرف قرص آهن توسط فرد باردار است همچنین تمایل فرد به مصرف غذاهای شیرین و چرب وكمتر مصرف كردن فیبر غذایی است.

همچنین با بزرگ شدن رحم فشار بیشتری به روده ها وارد و منجر به كم تحركی روده ها و ببوست بیشتر میشود همچنین تخلیه خون وریدی یا سیاهرگی از روده ها كمتر شده فرد را مستعد ابتلا به هموروئید میسازد.


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 11:36
ارکان اصلی طراحی یک سایت
| ادامه مطلب...

 

 

یک سایت می تواند نقش یک پکیج تبلیغاتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. حتی با ویژگی هایی فراتر از آن که همیشه و به راحتی در دسترس شماست و می توانید تغییرات دلخواهتان را به صورت آنلاین انجام دهید. و در ضمن علاوه بر اینکه محصولات و خدمات خود را، به اشتراک می گذارید می توانید بازخورد و فید بک محصولات و خدمات خود را ببینید و در سدد رفع و یا ارتقاء ویژگی های آن باشید. بدون آنکه رو در رو با هر یک از مخاطبینتان مذاکره داشته باشید.


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 11:33
علائم یا نشانه‌ های تشخیص بیماری کیست مویی
| ادامه مطلب...

علائم یا نشانه‌ های تشخیص بیماری کیست مویی یا سینوس پیلونیدال


تشخیص و معاینه‌ی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال
علایم یا نشانه‌های کیست مویی یا سینوس پیلونیدالکیست مویی یا سینوس پیلونیدال در ابتدا هیچ علامت یا نشانه‌ ی قابل توجهی جز یک گودی کوچک در سطح پوست ندارد. علائم کیست مویی تازه از زمانی شروع به ظاهر شدن می‌کند که پوست تحریک شده عفونی و آلوده شود. سینوس مویی پس از آلودگی به سرعت به یک کیست (یک کیسه بسته پر از مایع) و یا یک آبسه (بافت متورم و ملتهب که در آن چرک جمع شده است) تبدیل می‌شود. نشانه‌ های عفونت کیست مویی یا سینوس پیلونیدال عبارتند از:


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 9:30
رفتارهای عجیب در کودکان
| ادامه مطلب...

 

اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 

 

 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
زمان : 9:29
کیست مویی چیست ؟
| ادامه مطلب...

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال همان سینوسی است که معمولا مو دار است و زیر پوست بین کفل ها کمی بالاتر از مقعد ایجاد میشود. سینوس بصورت عمودی بین کفل ها ایجاد میشود و به ندرت در نواحی دیگر بدن رخ میدهد و مستعد عفونت است. تنها راه درمان کیست مویی خارج کردن کیست به روش جراحی می باشد. به جز روش جراحی هیچ درمان دارویی و یا گیاهی وجود ندارد.

پیلونیدال یعنی ” لانه ی مو”

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 15 تير 1398
زمان : 16:28
قطعات ماشین (واترپمپ)
| ادامه مطلب...

  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 15 تير 1398
زمان : 16:27


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.