اقامت ترکیه
| ادامه مطلب...

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

با توجه به تعدد این مطالب در سایتهای مختلف من از این مورد میگذرم . و سعی میکنم بحثهای دیگری را باز کنم.

من به عنوان مشاور در زمینه ی مهاجرت به ترکیه روزانه با کیس های مختلفی روبرو میشوم.

کسانیکه به هر دلیلی تلاش میکنند اقامت ترکیه را دریافت کنند.

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 15 بهمن 1398
زمان : 11:54
نگهداری کودک | پرستار کودک | پرستار کودک در منزل
| ادامه مطلب...

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1398
زمان : 16:16
بهترین اپیلیدی دنیا را می‌خوام!
| ادامه مطلب...

بهترین اپیلیدی دنیا را می‌خوام!

 معرفی بهترین اپیلیدی از معرفی بهترین ماشین اصلاح سخت‌تر است چون حساسیت پوست و برخی سلیقه‌های خاص در نزد خانم‌ها بیشتر به چشم می‌خورد.

در این مقاله کاندیداهای بهترین اپیلیدی را برای انواع سلایق و انواع بودجه بندی‌ها مشخص کرده‌ایم.

با شیک فام همراه باشید.

 

 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1398
زمان : 16:38
پخش قطعات گوشی موبایل و تبلت
| ادامه مطلب...

همون طور که می دانید کاربرد گوشی تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده و گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام رو عهده دار نمیباشد و همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است؛ از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های موبایل هوشمند، هر چه بر میزان ظرافت گوشی موبایل افزوده میشود، آسیب پذیری بیشتر شده و به همین دلیل بیشترین تعمیراتی که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، مربوط به تعمیر تاچ ال سی دی های شکسته و ترک خورده است.

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 1 بهمن 1398
زمان : 16:36
چاپ سولیت
| ادامه مطلب...

چاپ سولیت چیست؟

سولیت ماده‌ای با جنس پی وی سی PVC است که سطح آن صاف و بدون داشتن هیچ بافتی است. از آن‌جا که این نوع ماده، با ویژگی‌هایی که دارد باعث می‌شود چاپ نهایی کیفیتی بسیار عالی و در حد عکس داشته باشد، گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده در چاپ است. از این نوع چاپ برای موارد مختلفی استفاده می‌شود و آن را چاپ سولیت می‌نامند. استفاده از این ماده می‌تواند پیام و تصویر مورد نظر را به‌خوبی به مخاطب منتقل کند چراکه چاپ را با وضوح بالایی انجام می‌دهد. چاپ روی این متریال را به صورت چاپ پشت و رو هم می‌توان انجام داد که صرفه‌ی اقتصادی بیشتری داشته باشد.


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 23 دی 1398
زمان : 15:57
اهمیت ارائه هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مدیران
| ادامه مطلب...

اهمیت ارائه هدایای تبلیغاتی مدیریتی به مدیران

نحوه ارائه هدیه تبلیغاتی به اندازه انتخاب خود هدیه برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مدیران نحوه دریافت هدیه در برخی مواقع از خود هدیه بیشتر مورد توجه است و نحوه دریافت هدیه بیشتر از خود هدیه در ذهن آنها ماندگار می شود. پس برای ارائه هدایای مدیریتی خاص به مدیران برنامه و سناریو مناسبی داشته باشید.

 

 

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
زمان : 12:1
چاپ روی سنگ
| ادامه مطلب...

مقدمه ای بر چاپ روی سنگ

در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد.

 

پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود.

 

با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد.

 

البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید.

 

در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان هنرنوین، با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۶

 

 ۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۷

 


نویسنده : admin
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
زمان : 9:12
دانش بنیان
| ادامه مطلب...

آشنایی با شرکتها و مؤسسات دانش بنیان

شرکتها و موسسات دانش بنیان، شرکت یا موسسه ی خصوصی و یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده ی فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شود.

 


نویسنده : admin
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398
زمان : 11:10
بررسی پرفروش ترین تی شرت های مردانه
| ادامه مطلب...

 

تی شرت یک لباس رسمی مردانه است !!!

منظور از رسمی این نیست که می توانید آن را در مواقع رسمی بپوشید؛ بلکه در دسته بندی اصلی لباس های مردانه به شمار می رود و یک لباس مستقل محسوب می شوند. تی شرت ها رنگ بندی های مختلفی دارند و در دوخت آن ها از پارچه های با کیفیت و موغوب استفاده می شود. بافت پارچه تی شرت به نسبت فصل استفاده از آن نازک یا ضخیم باشد. این لباس در همه جا قابل پوشیدن است و بسیار انطباق پذیر است. این بدین معنی است که تی شرت به تنهایی یک لباس مستقل است که میتوانید آن را در استایل روزمره خود به کار ببرید!

یا یک لباس مردانه که مکمل دیگر لباس های مردانه است مثل پیراهن مردانه یا کت تک اسپرت. در هر صورت نوع پوشیدن آن صرفا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 


نویسنده : admin
تاریخ : یک شنبه 8 دی 1398
زمان : 12:33
لوازم یدکی تراکتور


تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فعالیت دوباره، نیازمند تعمیر یا تعویض قطعات می باشند. لوازم یدکی تراکتورها بر همین اساس توسط شرکت سازنده تراکتور و یا سایر شرکت های وابسته ساخته و عرضه می شوند. تعمیر و نگهداری دوره ای تراکتورها نقش بسزایی در عمر مفید این ماشین آلات خواهند داشت و تعمیر به موقع و تعویض قطعات، عمر مفید آنها را قطعا افزایش خواهد داد.


لوازم یدکی تراکتور


لوازم یدکی تراکتور ، اصول ساخت تراکتورها تقریبا مشابه خودروهای دیگر می باشد با این تفاوت که از استحکام و قدرت بیشترو ظرافت کمتری برخوردار هستند. سوخت تراکتورها بنزین، گاز مایع و گازوئیل می باشد. تراکتورها دارای سیستم مجزا اما متصل بهم می باشند که قادرند این سوخت ها را به انرژی مورد نیاز مبدل کنند. این سیستم ها عبارت اند از سیستم موتور، انتقال نیرو، هیدرولیکی، کنترل بار، فرمانگیری و توان دهی می باشند.


خرید و فروش لوازم یدکی تراکتور


خرید و فروش لوازم یدکی تراکتور ، تراکتورهای کشاورزی دارای انواع گوناگونی مانند تراکتورهای دو چرخ و یا هشت چرخ می باشند. اصولا تراکتورها بر اساس کارکرد به تراکتورهای همه کاره، باغبانی، چمن زنی، چرخ زنجیری، شاسی بلند، بارکن، دستی، تریلر و غیره تقسیم می شوند. مرکز پخش لوازم یدکی تراکتور پارسی یدک، آماده عرضه انواع قطعات یدکی تراکتور به شما عزیزان متقاضی با بهترین قیمت می باشد.


فروش لوازم یدکی تراکتور


فروش لوازم یدکی تراکتور ، تراکتورها بر اساس خاصیت کششی به تراکتورهای زنجیری و تراکتورهای چرخ دار تقسیم بندی می شوند. تراکتورهای چرخ دار به تراکتورهای سه چرخ، تراکتورهای چهار چرخ و تراکتورهای سنگین تقسیم می شوند و تراکتورهای زنجیری به تراکتورهای خدماتی، تراکتورهای ردیف کار، تراکتورهای صنعتی، باغی، یونیورسال، دو چرخ، نیم شاسی و با شاسی دسته بندی می شوند. برای سفارش لوازم یدکی انواع تراکتور می توانید آنها را از فروشگاه لوازم یدکی تراکتور پارسی یدک فراهم نمایید.


فروش قطعات یدکی تراکتور


فروش قطعات یدکی تراکتور، این مرکز توانسته است تمامی قطعات یدکی انواع تراکتور را از بهترین و معتبرترین برندها جمع آوری کرده تا تمامی سفارشات شما در مجموعه محصولات این فروشگاه وجود داشته باشد. تمامی قطعات دارای گواهینامه های استاندارد روز اروپا می باشند و در ضمن دارای گارانتی بوده تا شما بتوانید خریدی مطمعن و معتبر داشته باشید.


پخش کننده لوازم یدکی تراکتور


پخش کننده لوازم یدکی تراکتور ، موتور احتراق تراکتور از اجرای متفاوتی تشکیل شده است که هر یک از آنها ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا کنند. این قطعات شامل سیلندر و بدنه سیلندر، سر سیلندر، پیستون، رینگ های پیستون، شاتون، میل لنگ، چرخ لنگر و سیستم سوپاپ می باشد. خود سیستم سوپاپ از اجزای سوپاپ ، چرخ دنده میل بادامک، بالابر سوپاپ ها، میله فشار دهنده و انگشتی سوپاپ می باشد. شما عزیزان می توانید به منظور سفارش قطعات تراکتور با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید.


قطعات یدکی تراکتور


قطعات یدکی تراکتور ، تراکتور فراگوسن نوعی دیگر از تراکتورها می باشند که در انواع متفاوتی مانند تراکتور فراگوسن 285، تراکتور فراگوسن 399، تراکتور فراگوسن 6290، تراکتور فراگوسن 475، تراکتور فراگوسن 485 می باشد. هر کدام از این تراکتورها دارای مشخصات عمومی و خصوصی می باشند. به عنوان مثال قطعات یدکی تراکتور فراگوسن 475 عبارت است از قطعات موتوری، شاسی بدنه، بوش پیستون، رینگ یاتاقان، بوش شاطون، واشر سر سیلندر، سوپاپ، گیت سوپاپ، لاستیک ساق سوپاپ، پمپ برقی، سوزن انژکتور، یاتاقان ثابت و متحرک، اویل پمپ، صفحه کلاچ و غیره می باشد. این مرکز با تنوع فوق العاده محصولات و قطعات یدکی انواع تراکتور، به عنوان بزرگترین مرکز توزیع لوازم یدکی تراکتور فراگوسن در ایران به شمار می رود.


فروش وسایل تراکتور


فروش وسایل تراکتور ، این فروشگاه در زمینه واردات و پخش انواع قطعات یدکی تراکتورها، توانسته است سهم عظیمی از نیازهای قطعات یدکی تراکتوری کشور را با بهترین قیمت و البته با ارائه گارانتی تامین کند. این مجموعه با مدیریتی مجرب توانسته است بهترین برند بازار جهانی قطعات یدکی تراکتور رومانی را به ایران وارد کند و در سطح وسیع، عرضه کند. این مرکز به عنوان مرکز پخش و فروش انواع قطعات تراکتورهای گلدونی لامبوردینی، تراکتورهای والترا و المت می باشد.


پخش کلیه لوازم یدکی تراکتور


پخش کلیه لوازم یدکی تراکتور ، در ضمن می توانید انواع کفی تراکتور را با بالاترین ضریب استحکام از ما بخواهید. این مجموعه کیفیت تمامی محصولات خود را با ارائه برگه گارانتی، ضمانت خواهد کرد. قیمت رقابتی این محصولات، این مرکز را به عنوان بهترین مرکز پخش و عرضه قطعات یدکی تراکتور تبدیل کرده است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت قطعات یدکی تراکتور و اخذ مشاوره رایگان، با کارشناسان ما از طریق شماره های مندرج در این آگهی، ارتباط برقرار کنید.


پخش لوازم یدکی تراکتور


پخش لوازم یدکی تراکتور ، یکی دیگر از محصولات پر فروشی که توسط این فروشگاه ارائه می شود، بیل های مکانیکی می باشند. فروش انواع بیل جلو و عقب، انواع کابین های تراکتور، برف روب، سنگ جمع کن، سیلوتراش، چنگک ضایعات، لوله گیر، باکت سرند، مته چاله کن، چاپر و سایر قطعات یدکی تراکتور ها می باشد. در ضمن این مجموعه در تامین قطعات یدکی تراکتورهای فیات 3، 4،6 سیلندر نیز فعالیت دارد.


لوازم یدکی اصلی تراکتور


لوازم یدکی اصلی تراکتور ، برخی دیگر از محصولات قابل عرضه پیستون رینگ تراکتور مسی فرگوسن 285، 399، رومانی، پرکینزی 105 میلیمتری معمولی و سوپردار400، 240، 135، 135 سر تخت پرکینز تنبل، واشر سر سیلندر تراکتور 285 مسی فرگوسن، واشر سر سیلندر T6.60 399 ، رومانی، 1104، صفحه کلاچ فرگوسن 285 معمولی و سرامیکی، صفحه کلاچ تراکتور 399 شش پر و پنچ پر، رومانی معمولی و گرافیتی، شاطون پرکینزی، بوس شاطون پرکینزی، سوزن انژکتور تراکتور مسی فرگوسن 285، 399، رومانی و فیلتر گازوئیل کوتاه، کاسه نمد سر و ته میل لنگ، دینام پرکینزی، استارت پرکینزی، تیغه موو راسپه، خار سوپاپ پر کینز 1104، بوش میل سوپاپ، پمپ فرمان پرکینزی، پمپ گازوئیل دستی تراکتور مسی فرگوسن 285، 399 و پمپ گازوئیل برقی تراکتور 1104 قدیم و جدید و 1103 و سایر قطعات اصلی یدکی انواع تراکتور می باشد. شماره های درج شده در آگهی پل ارتباطی بین ما و شما می باشد.


فروش اینترنتی لوازم یدکی تراکتور


فروش اینترنتی لوازم یدکی تراکتور ، این فروشگاه در راستای ارائه خدمات سریع تر و به منظور رفاه حال مشتریان، اقدام به فروش اینترنتی لوازم یدکی تراکتور نیز کرده است. شما می توانید با مراجعه به آدرس وب سایت و مشاهده محصولات مورد نیاز خود، اقدام به ثبت سفارش خود کنید، سپس محصول مورد نظر شما به صورت رایگان و با برگه گارانتی ارسال خواهد شد. چرا که ضمانت اصالت کالا، سرعت در ارسال کالا و پشتیبانی متعهدانه از اهداف فروش کالا در این فروشگاه خواهد بود.


فروش اینترنتی قطعات یدکی تراکتور


فروش اینترنتی قطعات یدکی تراکتور ، یکی دیگر از راه های ارتباطی با ما و مشاهده محصولات و خرید محصولات، به صورت عدم مراجعه به فروشگاه و فروش به صورت اینترنتی می باشد، این مرکز با گردآوری تمامی قطعات یدکی تراکتور، تنوع بالایی در فروش محصولات خود در سطحی گسترده دارد و به جد می توان گفت قادر است تمامی نیازهای مشتریان را به صورت کامل برآورده نماید.


لوازم یدکی تراکتور رومانی


لوازم یدکی تراکتور رومانی ، این فروشگاه به توزیع و پخش انواع برند قطعات یدکی تراکتور مبادرت ورزیده است، لوازم یدکی تراکتور رومانی یکی از برندهای محبوب و پر فروشی می باشد که در این فروشگاه در سطح کیفی بالا عرضه خواهد شد. کلیه محصولات با قیمت مناسب و با گارانتی ارائه می شود تا خیال شما از بابت خریدی که انجام می دهید آسوده باشد. به منظور سفارش و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما میتوانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 


نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 30 آذر 1398
زمان : 17:44


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.